sobota, 14 czerwca 2025 11:35
Reklama

Z kryzysu do rozwoju – jak unijne fundusze napędzają lokalny biznes

Jak przetrwać gospodarczy kryzys i wyjść z niego silniejszym? Odpowiedzi na to pytanie szukamy w najnowszym, 17. odcinku audycji „Unia. To (się) opłaca”, który swoją premierę ma już 28 maja. Tym razem odwiedzamy Grupę Merlin – agencję reklamową, która dzięki wsparciu unijnemu nie tylko przetrwała trudny czas pandemii, ale znacząco zwiększyła swoją konkurencyjność na rynku.
Z kryzysu do rozwoju – jak unijne fundusze napędzają lokalny biznes

W odcinku poznamy historię firmy, która dzięki środkom z programu REACT-EU zainwestowała w nowoczesne technologie i dostosowała swoją ofertę do dynamicznie zmieniającego się rynku reklamowego – zarówno w Polsce, jak i za granicą. O tym, jak wyglądała ta transformacja, opowie właściciel Grupy Merlin – Andrzej Duszyński.

W drugiej części audycji spotkamy się z Barbarą Bąkowską, prezes Stowarzyszenia Centrum Rozwoju Ekonomicznego Pasłęka, która podpowie, z jakich instrumentów wsparcia mogą korzystać lokalni przedsiębiorcy. Porozmawiamy o możliwościach, jakie dają fundusze unijne – w tym o szansach na rozwój dla mikro, małych i średnich firm.

Nie przegapcie tego odcinka!
Poznajcie inspirującą historię lokalnej firmy, która pokazuje, że unijne fundusze to realne wsparcie w kryzysie i inwestycja w przyszłość.

Obraz zawierający tekst, zrzut ekranu, Czcionka, logo

Opis wygenerowany automatycznie

Współfinansowane przez Unię Europejską. Wyrażone poglądy i opinie są jednak wyłącznie opiniami autorów i niekoniecznie odzwierciedlają poglądy i opinie Unii Europejskiej. Unia Europejska ani organ przyznający pomoc nie ponoszą za nie odpowiedzialności


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Reklama