Licealiści (Nicole Lubaczewska, Barbara Midziak, Jakub Byzdra, Ksawery Głowiński oraz Stanisław Reszka) stworzyli kampanie społeczną dotycząca powszechnego problemu braku czasu.
"Celem realizacji naszego projektu była przede wszystkim chęć podniesienia świadomości społecznej nie tylko w zakresie istnienia problemu - ponieważ tego zasadniczo nikt nie podważa, ale przede wszystkim w zakresie uświadomienia, że problem ten tkwi w nas, a nie w czynnikach zewnętrznych. " - powiedziała jedna z uczestników projektu Nicole Lubaczewska.
Młodzi ludzie program realizowali od września 2018 r. Najpierw był pomysł, potem stworzenie zespołu, a następnie efekt w postaci spotu. W jaki sposób można wesprzeć zespół Stop The Clock? Wystarczy kliknąć w reklamę https://www.youtube.com/watch?v=GebTFCikEWE&t=2s
Komisja ocenia nie tylko przygotowanie, pozyskanych partnerów projektu, jego zasadność, ale też ilość wyświetleń.
Napisz komentarz
Komentarze